تقدیم به بهترینم

 



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت16:14---22 بهمن 1391
سلام عزیزم
بابا تو دیگه کی هستی عجب وبلاکی ساختی خیلی خوشم اومد ممنون که بهم ارزش قائل شدی و هدیم رو رد نکردی خیلی دوست دارم.
تو رو خدا منو تنها نذار پری، من تو رو خیلی دوست دارم نمیدونم چه طوری بهت بفهمونم بابا به خدا من عاشقتم.
ازت میخوام که 5شنبه و جمعه و خلاصه روزهای تعطیل بعد از ظهر ساعت 5 منتظرم بمونی و لطفا بیا به چت فور من اون جا راحت ترم جون مهدی حتما بیا اگه نمیای لاقل به یاهو مسنجر بیا با هم بحرفیم.
دوستت دارم خیلی زیاد هر چه بگم بازم کمه
به محض اینکه این مطلبو خوندی تو وبلاگم نظر بده، من منتظر جوابت هستم


نیلوفر
ساعت16:06---21 بهمن 1391
سلام عزیزم وبلاگت عالیه ...بوسپاسخ:سلام عزیزم ممنون

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:,ساعت20:7توسط پریناز |